Friday, April 10, 2015

Promosi Kursus Kesedaran OSH!!!

Haiiii.....Assalamualaikum....

Post kali nie saya nak share tentang projek baru saya.....berkaitan dengan kursus kesedaran OSH yang murah2......saya akui sgt susah untuk  majikan nak dapatkan ceramah KKP yang murah sekarang ini....Kalau yang murah pun mungkin cuma boleh dihadiri oleh seorang peserta sahaja....

Mengakui kesedaran OSH di kalangan pekerja adalah sangat penting, jadi saya bercadang nak tawarkan kursus kesedaran OSH yang sangat murah di tempat kerja anda......kursus ini akan disampaikan oleh penceramah yang kebanyakannya daripada kalangan yang berpengalaman dan Safety dan Health Officer (SHO)  yang kompeten.....

So mana-mana individu yang berminat nak memberi ceramah dibawah program ini boleh hantarkan CV pada saya.....saya sgt tekankan kualiti hasil ceramah.....Sekiranya ada permintaan kursus melalui saya.....saya akan tawarkan kepada penceramah.....

Kursus yang ditawarkan hanyalah kursus kesedaran.....Pengetahuan basic sahaja.....Kalau nak kursus yang lengkap sampai jadi expert, saya cadangkan pergi kursus di NIOSH sahaja....Kebiasaanya kursus kesedaran ini hanya untuk non-exec level.....



Majikan yang berminat dengan tawaran kursus OSH yang murah nie boleh email pada saya.....

No comments:

Post a Comment