Monday, October 8, 2012

Mr. Buddy as 2nd Admin

Owh....dah lama sgt tak update blog nie... byk sgt email saya terima request saya update blog nie... Thanks yer coz sudi bertandang ke blog saya nie...

Lps nie saya dan best friend a.k.a Mr. Buddy akan lebih kerap update blog nie.... Jadual saya mmg agak busy since 3 months ago.... Busy dengan kerja and famili...Harap korang fhm k...

InsyaAllah lps nie akan lebih kerap update info-info utk dikongsi bersama kawan2 yang fresh graduate....Sebab tu saya terpaksa import best friend a.k.a Mr. Buddy sebagai 2nd admin untuk update blog....

Mr. Buddy akan berusaha sama2 tolong saya update info di blog nie dan tambah baik lagi blog nie di masa akan datang.... I love this blog so much... selagi terdaya saya akan cuba kongsi maklumat berkaitan OSH dengan kwn2 yang fresh graduate yg baru nk menapak dlm bidang nie....

Buat semua...terima kasih lagi sekali coz sudi visit this blog....pada yang dh hantar email bertanya...saya akan cuba sedaya upaya membalas email dan pertanyaan anda secepat mungkin....kalau yang tak sempat berbalas tu, saya mintak maaf bebanyak yer...

Untuk yang nk berkongsi berkaitan seminar / kursus berkaitan OSH anjuran anda atau sebarang CEP course....just email maklumat ke ladybos@ymail.com kalau berminat nak iklankan di blog nie...


P/S : Maaf coz buat kwn2 tertunggu2 updated info dari blog nie....Harap2 Mr. Buddy rajin up-date blog lps nie...

No comments:

Post a Comment